Irodaház takarítás

Az első benyomások különösen számítanak, ezért hihetetlenül fontos annak biztosítása, hogy az iroda tiszta és ápolt legyen.  A munkahelyen a tisztaság hatalmas motivációt jelent a termelékenység szempontjából. Ezenkívül Magyarország munkavállalói évente átlagosan 7 beteg napot vesznek igénybe.  Az irodai íróasztalok toalettként több, mint 400-szeresére növelik a baktériumok számát,  ezért a rendszeres profi takarítás kritikus jelentőségű. Ez jelentősen csökkentheti a alkalmazottainak betegnapjainak számát is.

Minden társaságnak megvannak a saját egyedi igényei, a higiéniától a takarítási követelményekig. Meg kell jegyezni, hogy nem minden vállalkozás azonos, a Globáltakarítás irodai takarítási szolgáltatások széles skáláját kínálja.

  • Általános takarítás: Az általános takarítási szolgáltatások a konferenciatermek takarítását, a szemetes eltávolítását, valamint a konyhák és a vendégszobák takarítását, valamint előcsarnokokat, közös helyiségeket és egyéb irodákat tartalmaznak. Az ablaktisztítást szintén tartalmazza.
  • Szőnyegápolás: A Globáltakarítás túlmutat a porszívózáson, tiszta és kezelt szőnyegeket hagyunk magunk után a munka végeztével. Az irodai szőnyegek a száraz, és habmosóval, valamint a helyszínen történő tisztítással ismét egészen újszerűek lesznek.
  • Szövet- és bútorkarbantartás: Ha irodaépületébe szövetfalak készültek, a Globáltakarítás gondoskodik arról, hogy azok is tiszták legyenek. Az anyag samponozásával a csapat száraz és habtisztító módszerrel biztosítja a tisztítandó felület folttalanságát. A bőr tisztítását és kondicionálását szintén tartalmazza.
  • Padlókezelés: A Globáltakarítás többet ad az egyszerű porszívózáson és felmosáson. A csapat padlóburkolatok takarításának széles választékával működik, beleértve márvány, terrazzo, cement, fa, csempe, kerámia és gumi anyagot is.
  • Nyilvános terek karbantartása: Olyan terek takarítási szolgáltatásokat is kínál, mint például a folyosók, garázsok, raktárak, csarnokok alapos, minőségi, pontos tisztítását.

Iroda takarítás Budapesten a munkahelyi körülmények javításáért

Az iroda takarítás Budapesten szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a munkakörnyezetet rendben és tiszta állapotban tartsuk. Ezáltal javíthatjuk az egészségügyi körülményeket, növelhetjük az alkalmazottak munkakedvét, és a vendégek benyomását is pozitívan befolyásolja. Ahhoz, hogy ezt az eredményt elérjük, a megfelelő szolgáltatót kell kiválasztanunk.

Az iroda meghatározására számos definíció létezik. Egyszerűen azt mondhatjuk rá, hogy az üzleti tevékenység folytatásának helye. Vagy emberek csoportosulása egy meghatározott cél elérése érdekében. Az irodai tevékenység középpontjában az irodai munka áll. Rendelkeznek a feladatok ellátásához szükséges eszközökkel, hogy el tudják végezni az alapfeladatukat az információk feldolgozását, közlését. Az emberek többsége több időt tölt bent a munkahelyén, mint az otthonában.

Az ablakmosás költségeinek meghatározása

Bár az ablaktisztítás viszonylag egyszerű feladatnak tűnik, vannak olyan változók, amelyek befolyásolják a végső költségeket:

  • Mennyire piszkos az üveg? A szennyezett ablakok általában több szerszámot és felszerelést igényelnek, az időről nem is beszélve.
  • Ablakok négyzetmétere – Az ár egyik meghatározó tényezője a tisztítandó felület nagysága
  • Könnyű hozzáférés – létrákra, speciális szerszámokra és extra időre lehet szükség a nehezen elérhető ablakok tisztításához.
  • Belül, kívül vagy mindkettő. A kizárólag belső vagy külső szolgáltatás kiválasztása kevés pénzt takaríthat meg Önnek, de a legtöbb szolgáltatáshoz hasonlóan, ha úgy gondolja, hogy végül mindkettőt szeretné, akkor a legjobb, ha egyszerre rendeli meg.

Felár költségek:

  • Ablakpárkányok tisztítása
  • Festék vagy ragasztó anyag eltávolítása
  • Emeleti ablak tisztítása

Napi 8-10 órát ülünk az adott környezetben, ugyanazokkal az emberekkel összezárva. Mindenki nagyon ügyel az otthona tisztán tartására, próbálunk kellemes légkört kialakítani. Miért ne figyelhetnénk oda erre az irodában is. Próbáljuk meg óvni a rendet, így tiszta környezetben dolgozhatunk, ezáltal még a munkavégzés is kellemesebb lehet. A rendetlen iroda egészségtelen légkört teremthet. Ez hátráltathatja a termelékenységet, mert az alkalmazottak nem boldogok, nem elégedettek, csökken a munkakedvük. A rendetlen munkakörnyezet hatására előfordulhat, hogy romlik a munka minősége.

Partnereinkben pedig negatív érzetet kelt, ha látogatásukkor rendetlenség és piszok fogadja őket. Gyakori jelenség, hogy a látogatók a mosdó állapotából vonják le mennyire igényes a partnerük. Ennek tudatában igazán jó megoldást jelenthet egy profi takarító cég alkalmazása.
Olyan céget kell keresni, amely rugalmas munkarendben tud dolgozni. Ne akadályozza meg a csapatot a munka elvégzésében. Lehetőleg olyan időpontban történjen meg a takarítás, amikor az iroda üres. Legfontosabb feladatok közé tartozik a szőnyegek porszívózása, padló felmosása, időnként polírozása, kuka ürítése, szemeteszsákok cseréje, kilincsek fertőtlenítése, portörlés, szőnyegen található foltok azonnali eltávolítása. Ezeket a feladatokat ajánlott naponta elvégezni.

Hetente elvégzendő feladatok közé tartozik az alapos, minden felületre kiterjedő portalanítás, az íróasztalok fertőtlenítése, beleértve a műszaki eszközöket is: telefon, számítógép, billentyűzet. Havonta szükséges az irodában lévő összes felület áttörlése, ablaktisztítás, bútorok ápolása lakk vagy univerzális tisztítószer használatával. Készítsünk listát, hogy milyen szolgáltatások elvégzésére van szükségünk és ez alapján keressünk alkalmas takarító céget.

Miért fontos az iroda alapos takarítása?

  • Előzzük meg, hogy az alkalmazottak betegség miatt hiányozzanak a munkából. Egy átlagos alkalmazott évi 7-8 napot hiányzik, amely részben a munkahelyi higiénia hiányának tudható be.
  • A billentyűzeten rengeteg baktérium található, fertőtlenítsük rendszeresen.
  • A vírusok hosszú ideig elidőzhetnek a különböző felületeken.
  • A közösen használt eszközök, mint a számítógép, fénymásoló, teakonyhai eszközök szintén veszélyforrásokká válhatnak.
  • Zavaró lehet a túlzsúfolt környezet, nehezebb az adott feladatra összpontosítani.
  • Tiszta, szervezett irodában a papírmunka könnyen és gyorsan nyomon követhető. Nem kell a káoszban a dokumentumokat keresgélni.
  • A rendetlen asztal stresszt eredményezhet.

Túl sok mindenre kell egyszerre figyelni. A tisztaság kiemelkedő jelentőséggel bír a vállalat szempontjából. A költségvetés mindig fontos az adott cégnél, főként, ha valamilyen külső szolgáltatást vesz igénybe. Olyan alvállalkozót válasszunk, mely számunkra megfizethető. Ne válasszunk olyan lehetőséget, aki lényegesen olcsóbban dolgozik, mint a többi cég.

Csodák nincsenek. A nagy árkülönbségnek oka van. Ügyeljünk a megfelelő ár-érték arányra. Az iroda takarítás Budapesten magába foglalja a következő helyiségek takarítását: recepció, tárgyaló, iroda, mosdó, konyha. A takarítás mélysége és rendszeressége a megrendelő igényeitől függ. Mindent előre egyeztessünk le, így biztosan azt a minőséget kapjuk, amire számítottunk.

ÁLLÁSAJÁNLATOK

Cégünk több éve jelen van az irodai takarítás területén is, dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő csapatunkba keresünk leendő munkatársat Budapesten fekvő irodákba. Az alábbi pozícióba: irodai takarító.

Főbb feladatok, munkák:

  • Irodaházak és egyéb épületegységek beltéri területeinek takarítása, tisztán tartása
  • Az épületegységek közvetlen környezetének rendben- és tisztán tartása
  • Mosdók, ablakok, ajtók, burkolatok és csempék tisztítása
  • Hulladéktároló konténerek ürítése
  • Takarítószerek rendelkezésre állásának folyamatos biztosítása
  • Takarítási napló és egyéb kapcsolódó dokumentumok vezetése
  • Higiénia napi szintű fenntartása
  • Takarítási utasítások betartása

 

  • Telephelyünk irodáinak és recepciójának takarítása
  • Újonnan felépült raktár-iroda építkezés utáni teljes körű takarítása megfelelő eszközökkel.
  • Tisztítószerek és eszközök előírás szerinti használata, raktározása
  • Íróasztalok, bútorok, irodai gépek, eszközök portalanítása, szemetesek ürítése, fertőtlenítése
  • Zsákok cseréje, mosdó, mellékhelyiségek takarítása, üvegfelületek foltmentesítő tisztítása, pókháló-mentesítés,
  • Dísznövények locsolása
  • Időszakosan átfogó fertőtlenítés
  • Porszívózás, felmosás, konyhai eszközök tisztítása
  • Időszakosan burkolatok, csempék, ajtók, ablakok tisztítása

Mit várunk el Tőled:

  • Önmagadra és munkádra légy igényes
  • Légy motivált, proaktív személyiség
  • Törekedj a pontos, precíz munkavégzésre
  • Légy megbízható

Kérjen visszahívást!

Ha minőséget és pontosságot szeretne megfizethető áron, akkor jó helyen jár. GlobálTakarításnál mindig arra törekszünk, hogy odaadó és kiváló minőségű takarítási szolgáltatást kínáljunk tapasztalt kollégáink által.

A legújabb technológia felhasználásával munkatársaink képesek gyorsan és hatékonyan kielégíteni ügyfeleink igényeit. Munkatársaink tapasztalatának és készségeinek egyedülálló kombinációja különböztet meg minket a versenytársaktól. Az egészséges és biztonságos környezet biztosításához zöld kellékeket és felszereléseket használunk.